Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




torsdag 11. oktober 2012

Overraskelser

I det siste har jeg vært så heldig å vinne to give away-gevinster! 

Den ene gaven var 2 skjønne linhåndduker med monogram og en søt liten hekleblonde. Dette vant jeg hos Liven.



Og jeg som er så glad i disse antikke hånddukene! Den ene står det Gäster på og det skal få henge på badet til gjestene. Heklekanten planlegger jeg å bruke som mellomverk på et annet håndkle.
 

Liven har en veldig inspirerende og koselig blogg og tar de nydeligste bilder. I tillegg driver hun nettbutikk. Jeg anbefaler å ta turen inn til Liven HER

Tusen, tusen takk, Liven!!

Denne uken kom en ny pakke i posten til meg. Denne gang var det bloggen Underberget som loddet ut en give away:-)




Og jeg stakk av med premien som inneholdt de nydeligste ting fra Green Gate!



Jeg anbefaler at dere også tar turen inn til Berit med bloggen Underberget - HER. Denne uken inspirerer hun til den koseligste høstpynting.

Tusen takk for gavene, Liven og Berit!! Gjett om de falt i smak her hos meg!! 

Ønsker dere alle som tar turen innom hit en flott høstkveld!

I morgen er det helg, igjen:-)

Klem fra Hjørdis

7 kommentarer:

  1. Det er kjekt med pakke i posten. Heldig er du....flotte ting du har vunnet.
    En flott helg ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  2. Skal si du har vinnerlykke! Vakre ting du har vunnet fra begge to. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer :-) Så gøy!

    Må du ha en fin kveld!
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  4. Jøsses, for en vinnerlykke! Heldig du som vinner SÅ flotte premier! Kos deg med dem :)
    Snart helg, krysser fingrene for flott utevær!
    Klemmer fra Bondekjerringa :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse,alltid kjekkt å vinne og særlig når det er så flotte ting og:)
    Fine fredag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flotte premier. :)
    Riktig god helg til deg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Å så koselig Hjørdis....Nydelige gaver og tror du må ha vinnerlykke for tiden(lotto....på lørdag,hi,hi)
    Her skinner solen så vakkert i dag!
    I morgen blir eldstemann 12 år...og hønemoren gleder seg like mye som han....hi,hi.
    Ønsker deg en vakker helg du søde!

    Klemmer i fleng!
    Camilla.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)