Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




fredag 5. oktober 2012

Trivelig på badet

Nib (Norske Interiørbloggere) har en ny utfordring hver måned. Denne gang ber de bloggerne om å vise sine drømmebad. Og jeg prøver meg igjen:-)

Nå hadde jeg nettopp et innlegg om badet som dere kan se HER. Men siden Nib ikke ønsker collagebilder, blir det et nytt innlegg:-)

Noe drømmebad kan vi strengt tatt ikke si at vi har. Det er altfor lite til det og vi har heller ikke noe fliselagt gulv. Ei heller badekar med løveføtter.  Bortsett fra det synes vi det er både funksjonelt og trivelig.










Høyt brystningspanel med en kombinert list/hylle gir god avlastningsplass.






Bak forhenget skjuler det seg vaskemaskin, trådhyller med håndklær og en varmtvannsbereder.














Gå inn HER og se alle de flotte badene.

Så var det helg igjen. Får knapt tid å sukke - så er uken omme:-)

Ønsker alle som måtte finne på å ta turen innom hit, en riktig flott helg! Tusen takk for skjønne ord og hilsener!!

KLEM FRA HJØRDIS

28 kommentarer:

  1. Det er så koselig på badet deres.. Vakker farge å mye fint å hvile øynene på :-) Lykke til i utfordringen :) God helg til deg, søte ♥

    SvarSlett
  2. Utrolig sjarmerende og koselig bad dere har. Herlig blåfarge og mange flotte, nostalgiske detaljer. Veldig trivelig, ja ;-)

    Lykke til i utfordringen - og riktig god helg til deg! Kos deg masse og nyt det fine høstværet og de nydelige høastfargene.

    Klem

    SvarSlett
  3. Her var det koselig.
    Mange sjarmerende detaljer på badet ditt.
    Utrolig hva en kan få plass til med gode løsninger.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Takk for kjempehyggelig hilsen på innlegget mitt om den flyvende spisestua! :-D Jeg liker hvordan dere virkelig har fått løst utfordringen med å kombinere vaskerom og bad på liten plass. Og så gift på badet, da! Hihi! :-D

    SvarSlett
  5. Bare så koselig på badet ditt Hjørdis. De skjønneste gamle saker :)

    ha en fin helg
    Klem!!

    SvarSlett
  6. Fint og praktisk bad du har !
    Nydelege fargar.
    Headeren din er flott, blir glad av å sjå på den :)

    God helg til deg !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  7. heia... så skjønnt!! herlig bad! dette er helt i min gate, sjamerende nostalgisk... så mange herlige detaljer også, apotekflasker er vanskelig å finne, utrolig fine!
    ha en super helg, lykke til hos NIB,
    klem,magny

    SvarSlett
  8. For et koselig bad! Så delikat:)

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig på badet deres!!
    Fin helg til deg ;)
    Klem

    SvarSlett
  10. HERLIGE BADE BILDER!
    GØY MED NOE SOM IKKE ER FLISELKT OG LIKT ALLE ANDRES!
    ØNSKER DEG LYKKE TIL!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  11. For et hyggelig landlig bad!:)
    ...fint i blå drakt:)

    Ønsker deg en flott helg:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Hei Hjørdis! Ville bare si at du er en av vinnerne i min give-away! Send meg din postadresse på mail til fru.underberget@hotmail.com
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  13. Utrolig sjarmerende bad med såå lekre detaljer!
    Synes dere har all grunn til å være fornøyde med badet deres, jeg ;-)

    Ha en herlig helg, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  14. Så utrolig koselig det var her! Skikkelig sjarm!

    ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvarSlett
  15. Så utrolig koselig og stemningsfult bad dere har ...*sukk*.
    Lykke til i utfordringen!:)

    Ønsker deg en finfin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  16. Så utruligt koselig og herlig bad,der hadde eg kost meg,stemningsfullt og fint med den blåfargen og alle dei fine detaljene du har rundt:)
    Lykke til i utfordringen!
    Ein flott lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  17. KOSELIG!
    Liker badet deres kjempegodt :)
    Lykke til i utfordringen ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  18. Så koselig og mange flotte detaljer!:) Masse lykke til!

    Klem Marit

    SvarSlett
  19. Lykke til med utfordringen, dere har et fortryllende bad!

    Fortsatt god helg.

    SvarSlett
  20. Hei
    Så utroloig mye fint du har lagt ut på bloggen din! Både av interiørtips, handarbeidstips osv. Ble sittende en stund her, og se på litt av hvert. Og kommer nok tilbake.. :)
    God helg!

    SvarSlett
  21. For et personlig og sjarmerende bad. Så herlig nostalgisk, med alle de skjønne detaljene. Jeg koser meg virkelig med bildene dine. Blåfargen var bare skjønn :-) Ha en flott høstdag , klem Anita

    SvarSlett
  22. Takk for koselig komentar inne hos meg :)
    Var et utrolig koselig bad, ikke sterilt men skikkelig hjemmekoselig. Dette er et bad du kan vise frem å være stolt av :))

    Klem Tonje

    SvarSlett
  23. Det var jättefint med blå panel, du har ett härligt badrum. Och så fina flaskor med etiketter.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  24. SÅ koselig dere har det! En skikkelig perle av en plass og hus!
    Koselig at du også skal på bloggtreff!! :-) Blir koselig å hilse på! Ha en finfin kveld!!! :-)

    SvarSlett
  25. Takk for koselig hilsen hos meg :-) Så delikat og nostalgisk det var på badet deres, trenger ikke flislagt gulv og løveføtter for å kose seg med badet når det ser slik ut !
    Ha en deilig uke, håper værgudene er snille og gir oss litt sol og flotte høstdager fremover

    Klem Tone

    SvarSlett
  26. Så vakkert og sjarmerende bad! Et rom med herlig personlighet og varme. :)

    Tusen takk for gode ord i bloggen om lille Spooky, og lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  27. For et vakkert og nostalgisk bad du har,mange herlige detaljer. :) Blåfargen er såå fiin og det rutete forhenget,skjønt. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)