Velkommen


Jeg er så glad i den nostalgiske, romantiske og ikke minst den landlige stilen.




onsdag 3. april 2013

Husmannsplassen i Hidlesundet i interiørmagasin:-)

I fjor sommer hadde vi besøk av interiørfotograf Inger Mette Meling Kostveit og interiørjournalist Oddbjørg M. Måland. De ønsket å lage en reportasje fra plassen vår.

I Vakre Hjem og Interiør sin spesialutgave; hytter og landsteder kan man lese resultatet av besøket.





Jeg må innrømme at jeg var noe i tvil om jeg skulle offentliggjøre det. Men plutselig hadde jeg sagt A og da må man jo også si B:-)



For tiden går jeg under tilnavnet "spøkelset" i heimen. For på et av bildene står jeg i nauståpningen og ser ut som jeg holder på å lette. Hårsveisen og alt kan tyde på at jeg er i ferd med å forlate denne plassen:-) Mine kjære håpefulle fikk krampelatter da de så bildet av meg. Men dette er et interiørmagasin så ikke ta notis av meg:-)


I hengkøyen ble jeg også foreviget. Men i det jeg skulle legge meg oppi, knakk greinen som hengkøyen hang i og jeg deiset i bakken. (undervurderte vekten min igjen!) Fotografen var ingen actionfotograf:-) og jeg tror hun bekymret seg mer for om jeg hadde slått meg. Men jeg synes jo at både mine egne fall og andres er ustyrtelig morsomt. Så vel plassert i hengkøyen igjen er jeg fremdeles ganske så lattermild der jeg klamrer meg fast. Jeg prøver så godt jeg kan, etter fotografens oppfordring,  å se litt avslappet ut:-)




Det var spennende å følge fotograf Inger Mette i aksjon. Hun har forøvrig tatt fantastiske bilder i hele 5 flotte reportasjer i denne utgaven. Dersom du har lyst til å lese mer om husmannsplassen og alle de andre koselige plassene, finner du det i ovennevnte blad. Det kom ut 2. april.

Ønsker dere flotte aprildager!

Smil og klem fra Hjørdis

26 kommentarer:

  1. Gratulerer med den flotte reportasjen! Jeg kjøpte bladet i går. Så idyllisk i Hidlesundet. Da jeg kikket i bladet før jeg kjøpte det, la jeg merke til reprtasjen fra dere, så at det var noe kjent før jeg leste hvor det var fra. :)

    SvarSlett
  2. Å så gøy - jeg skal løpe og kjøpe. Blir ekstra stas å lese om Hidlesundet når man har litt bakgrunnsstoff ... hehehe. Gratulerer med reportasjen:)

    En riktig fin onsdag til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Vakre hjem er jo et fantastisk fint blad. Så morsomt at det er bilder og reportasje fra ditt koselige paradis. Må ut å kjøpe det :) morsomme historier du deler fra da reportasjen ble laget! Gjør det nok ekstra flott å se og lese for meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  4. Å SÅ KOSELIGT
    NYDELIG PLASS DERE HAR
    SER DET FOR MEG I HENGEKØYA:))
    KLART JEG VILL SE MER
    SÅ BLADET MÅ I HUS
    NYT DAGEN DU SKJØNNE
    TAKK FOR TIPSET
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Å jeg skal løpe og kjøpe!!!!
    Kjenner jo en kjendis jeg da...ho,ho!
    Hjertelig fortjent med reportasje og GLEDER med å se,

    Kiss and love
    Camilla.

    SvarSlett
  6. Så nydelig, gratulere til deg, tenk å bli utvalgt til å være med i det nydelige bladet, må være litt av en heder! All ros til deg, Hjørdis! Ha en flott kveld hos deg!

    SvarSlett
  7. Å, så spennende; reportasjen så kjempeflott ut (kan jo ikke bli annet med det flotte stedet deres heller da ;-) Morsomt å høre fra "behind the scenes", skal ha det i mente når jeg leser bladet - for det må jeg bare kjøpe!
    Ha en fin aprilkveld :-)

    klem Mona

    SvarSlett
  8. Ha ha nå flirte jeg godt her. Lenge siden jeg har kjøpt interiørblad nå, men dette MÅ jeg ha, ikke bare vakre Hidlesundet, men et spøkelse også på toppen....

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Wauhh..Hvor ser det godt ud, det må jeg da vist ud og investere i :-)

    Knus Susi

    SvarSlett
  10. Gratulerer Hjørdis!!! Flotte bilder og såååå vel fortjent...du er jo så flink og stedet ditt er en PERLE!!

    Håper livet smiler,

    Stooor klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse,eg må jo kjøpe bladet og sjå dette:)kjempegøy!
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Gratulerer da! Så hyggelig! Skal løpe rett til kiosken og kjøpe det i morgen.
    Må også si velkommen hjem fra NY. Hvordan var turen? Hva besøkte dere?
    Vi fikk noen flotte dager på ski i Sirdalen, og et par soldager på hytta før vi dro til Sæby.
    Der var det fem dager med håndball. Kjempegøy! Jeg trives godt i Danmark og skulle gjerne vært der myyyye lengre!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  13. Dette bladet tok jeg og bladde fort gjennom i butikken, jeg la merke til de utrolig vakre innebygde sengene, men jeg koblet de ikke til noen jeg "kjente"...tror jeg må kjøpe det likevel da.
    Gratulerer med reportasjen!

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  14. Wow så gøy - ja det bladet må jeg ha for dette vil jeg lese om. Gratulerer med flott reportasje :)

    Løper å kjøper !

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  15. Gratulerer, ser jo kjempefint ut! Må nok kjøpe det bladet ja...

    Gry K

    SvarSlett
  16. Så gøy og så spennende :)
    Tenker jeg må kjøpe dette bladet ja!

    SvarSlett
  17. Gratulere med det flotte oppslaget.
    Eg må sjå om eg får tak i bladet !

    Ynskjer deg fine aprildagar.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  18. Du er så herlig! Har bladd og bladd i bladet og har nesten funnet frem forstørrelse glass for å få meg alle de herlige detaljene. Jeg likte spesielt godt reportasjen om Hidlesundet. Jeg foreslår bloggtreff hos deg neste gang;)Hadde for min del blitt en ren inspirasjons tur :D

    SvarSlett
  19. Grattis, ett jättefint reportage. Och så roligt och få se ett proffs jobba med foto. Att fota ditt hus måste vara rena drömmen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  20. Hei Hjørdis!
    Så spennende da! Det må jeg selvsagt løpe ut og kjøpe! Det er jo et nydelig sted dere har, så all ære til deg for det! Gleder meg til å se nærmere på de vakre bildene i bladet!

    Ønsker deg en flott dag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  21. Ei skikkeleg perle! Du har det heilt nydeleg i Hidlesundet. Berre vinteren slepp taket så kan vi alle glede oss mot vår og sommar :-)

    SvarSlett
  22. Så herlig da,gratulerer. :) Jeg skal kjøpe bladet i dag,gleder meg. Nydelig sted du har og det er så koselig å besøke bloggen din. :)
    Stor klem fra Mette.

    SvarSlett
  23. Gratulerer, så kjekt da;)
    Da må jeg kjøpe meg ett eksemplar og bare nyte herlige bilder!
    Ønsker deg en herlig torsdag;)
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye, Hjørdis med en flott reportasje fra det magisk vakre stedet deres. Det var vel fortjent å komme på trykk:)

    Ha en fin kveld og en god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  25. Så utrolig morsomt! Grattis! Jeg har akkurat kjøpt bladet, så nå skal jeg sette meg ned og lese de flotte reportasjene - og jeg skal selvfølgelig bruke lang tid på å nyyyte den fra Hidlesundet ;-)

    Ha en fantastisk kveld!

    SvarSlett
  26. Sitter og leser Vakre hytter & landsteder og ble helt fortapt i den nydelige og utrolig sjarmerene skjærgårdsidyllen dere er så utrolig heldige å eie. Lykkelige dere! Gleder meg til å følge bloggen din :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer på mine innlegg :-)